ÇEKİM YASASI
°° ÇEKİM YASASI°°
Merhaba arkadaşlar bugün size çekim yasası ile birkaç şey söylemek istiyorum. Çekim yasası imgeleme ile ilgilidir. Peki imgeleme nedir? Herhangi birşeyi akılda canlandırılmasına denir. Bizler bilinçaltımızı isteklerimiz doğrultusunda yeniden programlayabiliriz. Konuya başlamadan önce birkaç şey söylemek istiyorum: söylediklerim birer mucize değil arkadaşlar çünkü mucize zaten sizsiniz. Allah bizleri yaratırken bu özellikleri zaten bizlere vermiş, bizler kendimizde olan bu özellikleri keşfedip şifalandırmalıyız. Allah bizlere merak duygusunu yaradılış amacımızın ne olduğunu araştırıp iman etmemiz için vermiştir. İnsanoğlu içiçe geçmiş bir bulmaca gibidir, basit bir şekilde değil muazzam bir biçimde yaratıldı. Ve Allah bize öyle bir organ verdi ki ne kadar değerli olduğunu anlamamız için başımızın üzerine koydu"BEYİN". O zaman bizlerde bu değerli şeyi parlatmak düşer. Bu hayat bizim, hayallerimizdeki hayatı yaşamamız için, kendimizde ki esas bizi bulmak için KENDİNE FIRSAT VER. Diğer postta bu çekim yasasını daha detaylı anlatmamı ister misiniz?
Yorumlar
Yorum Gönder