°° KARANLIK GEÇİŞ DÖNEMİ °°
** Bir isteğiniz olduğunuzu düşünün bununla ilgili 21 günlük çalışmalar, olumlama ve imgelemeler yaptınız ama yine de olmadı mı? Ya bu bende işe yaramıyor gibi düşünceleriniz oluşmaya mı başladı, üzülüp motivasyonunuzu düşürmeyin. Çünkü siz kendinizde ki seni bulmak için çıktığınız bu yolda KARANLIK DÖNEM dediğimiz an'a gelmişsiniz demektir.
**Peki nedir bu karanlık dönem? Bu dönem çok kritiktir vazgeçecek misiniz yoksa devam mı edeceksiniz? Bu dönem size bu tercihi yaptırıyor. Sen asla pes etme çünkü vazgeçenler hep kaybettiler. Bu zamanlarda motivasyonunu yüksek tut ve inançlı ol, zor zamanlar sana cennet bahçelerini sunacak. Herkeste bu dönem yaşanmayabilir, bazılarının yaşamasının sebebi isteginin kabul olma zamanı değildir demektir. Allah'a biraz da teslimiyet gerek.
** Bu geçiş dönemini sağlıklı olarak atlatmalıyız çünkü isteğiniz olmadığı zaman kendinize kızarsınız, hayata kızarsınız beceriksizim dersiniz belki de kıskançlık yapacaksınız. Yapmanız gereken şey hedefe kitlenin bu sizi daha çabuk sonuca vardırır.
** Bir başka durumda şudur çalışmalar başladıktan sonra sürecin daha da kötüye gittiğidir. Misal olarak işten aniden ayrılabilirsiniz, aileniz ile aranız açılabilir, sevgilinizden ayrılabilirsiniz vs. Bu kadar olumsuz olaydan sonra kendinizi kötü hissedebilirsiniz sizin yapmanız gereken ilk şey sakin kalmak ve yaşadığınız olayın size ne anlatmaya çalıştığını anlamak. Sevgilinizden ayrıldınız çünkü hep sağlıklı bir ilişki dilediniz bunun için yaşandı bu olay belki de yada tekrar birlikte olacaksınız fakat bu sefer daha kıymetiniz bilinecek. Bu sekilde düşünün çünkü olan her olay sizin için hizmet ediyor.
** Siz olumlu düşündükçe beyniniz de zamanla herşeyin pozitif yönünü görür ve olayı kaydederken daha pozitif hatırlamanıza sebebiyet verecektir. Bu tarz durumlarda bu tekniği kullanabilirseniz beyin kendini programlıyor ve benzer durumlarda otomatik olarak devreye girecektir.
** Bu geçiş sürecini atlattıktan sonra hedef dönemi başlıyor. Sizin güzel bir işe girdiğiniz, şahane bir ilişkiye başladığınız, daha sağlıklı olduğunuz zamandır.
Değerli bir yazı olmuş 👍🏼
YanıtlaSilYazılarınızın devamını görmek isteriz.