°°INSANLIĞIN DERİNLİĞİNE YOLCULUK
★Dünyada çeşit çeşit insan vardır karekteristlik olarak yani. Ama ikiye ayrılırlar İyiler ve kötüler. Bugün kötülerin derinliğine ineceğiz. Kemerlerinizi bağlayın yolculuğa başlıyoruz :)
★Konuya başlamadan önce belirtmek isterim ki Hayvana/İnsana, yada doğaya zarar veren kişilerin hiçbir şekilde yanında değilim, bu konu Kötü dediğimiz insanların derinlerine indiğimiz de esas gerçeği bulmaktır.
👉Bir general şöyle bir cümle kurmuştu: "Kötülüğü kazırsan içinden insan çıkar" Bu insanların derinlerine inersek eğer onların da aslında acı çektiğini görebiliriz. Onlar yolunu kaybetmiş, kendini ifade edemeyen kişilerdir. Yaptığı kötülüğü tetikleyen durumlar vardır, Bundan önceki postlarımın birinde ceza işlemi yerine bilgilendirilip, o hatayı tekrar yapmaması için aydınlatmak gerektiğini yazmıştım. Ceza işlemleri çok ilkedir ve caydırıcı değildir, yapılması gereken şey farkındalık yaratmak.
👉 Gönül gözünüzü açtığınızda onların değersizlik deryasında boğulduğunu görürsünüz. Kendisine yapılan kötülüğün karşılığında acı çekiyorlar ve beyin ona "sende kötü ol, ayakta durman için cesur gözükmek için yapman şart" . Yaşadığı şeyin cevabını paralel olarak veriyorlar.
👉 İçinizde tutmayın her ne varsa ; kırıldığınız zaman belirtin, üzüldüğünüz zaman söyleyin. İçinizde kalan herşey sizi öfkeli kindar biri yapar. Zehirler sizi ve hastalıklarla boğuşmak zorunda kalırsınız.Bir Shaman'a sormuşlar bir insan için dünyadaki en tehlikeli zehir nedir diye. Shaman şöyle cevap vermiş "İnsanın ihtiyacından fazla olan herşey zamanla en güçlü zehre dönüşür. Bu yemekte olabilir ego da... Güçte olabilir para da ... Hırsta olabilir korku da" Kendinizi zehirlemeyin herşeyin fazlası zarar.
👉Konumuza geri dönecek olursak ta çevremizde bu tarz insanlar elbette vardır, onları kendimizden soyutlamak yerine neden bu halde diye düşünmeliyiz. Çünkü insanlar kötü olarak doğmaz, bizler merhamet gösterip onlara yardım etmeliyiz. Yaptıkları her hata aslında birer yardım çığlığı ,kimse o halde olmak istemez.
👉 Kötü dediğimiz kişilerin çoğu çocukluk tramvaları yüzündendir, Kendilerini bu şekilde ispat etmeye çalışıyorlar yanlış yolda olduklarının farkına ya çok geç yada hiç varmıyorlar. Destek olmalıyız bu evrensel bir yasadır, herkes birbirinden sorumludur yüz çevirmek olmaz olmamalı.
👉 Elinden bir şey gelmezse bile dua edin onlara en çok onların ihtiyacı var. Bu yardım eli size de iyi gelecektir manevi olarak bir doyuma ulaştığınızı hissedeceksiniz.
👉👉Siz ne düşünüyorsunuz
#kendindekisenibul
Yorumlar
Yorum Gönder