ZULMÜN OLDUĞU YERDE TARAFSIZLIK NAMUSSUZLUKTUR!
Herkesi vicdan meclisine topluyorum! Bu yazıyı yavaşça ve kendine dürüst olacak şekilde oku. İslamiyet sizin için ne kadar önemli? Allah'a olan sadakatiniz ne kadar çok? Dünya zor bir yer hele ki gerçeği duyan kulakların gerçekleri gören gözlere sahipsen iş daha da zor olur. Çünkü herkes "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" diyor. Ama bilmiyor ki o yılan bugün değilse bile yarın senin ecelin olacak.
Zulme karşı ne kadar hassasın, idrarla abdest almaya zorlanan bir millet var ortada, camileri tuvalete çeviren bir canavar var; peki sen neredesin? Neden sesin çıkmıyor neden mücadele etmiyorsun? Hiçbir şey yapamıyorum deme diyemezsin zaten hakkın yok. Duyurmakla başla misal, bu tarz yazıları sayfanda paylaş yada, Twitter'da gündem oluşturmak için arkadaşlarınla programlar yap. Bu saydıklarımı yapabilirsin mesela. Bunu Uygur Türkleri başta olmak üzere Filistin, Gazze ve zulme uğrayan komünizm etkisinde kalan tüm ülkelere borçluyuz.
Güçlüyüz çünkü haklıyız, davamızın bilincindeyiz çünkü Türk kanı taşıyor İslam'ı yaşıyoruz!
Çin inkar etmiyor artık soykırım yaptık diyebiliyor. Onlar kardeş ülkemizi asimile ederken biz ne yapıyoruz, neden yardım edemiyoruz?! Sessiz kalan o kadar çok kişi var ki , bu yazıyı okuduğun zaman yada bir habere denk geldiğiniz an üç beş dakika üzülür sonra hayata devam ederiz. Oysa ateş düştüğü yeri yakıyor. Kadınlar,yaşlılar, çocuklar,anneler...
Bir katliam bir vahşet var buna dur demenin zamanı çoktan geçti, neredeyse yüz küsur yıl oldu bu zulüm başlayalı.
Sen şimdi onlar için birşey yapmazsan ahirette onlar hakkını alacak senden " bildiğin halde neden sustun" diye yakana yapışacak.
Dünya da bir adalet istiyorsan eğer önce sen dürüst olmalısın, sen okumalı bilinçli olmalısın. Sonra ailene çevrene duyurmalisin.
Tebbet sureleri boşa inmedi ; kimsenin hiç kimsenin yaptığı yanına kalmaz...
Yorumlar
Yorum Gönder